Zakázkový vývoj

Pro naše zákazníky vyvíjíme informační systémy, které plně respektují požadavky a specifika v odvětví, ve kterém působí. 


Během vývoje aplikace nabízíme zákazníkovi možnost průběžné kontroly vývojového cyklu a testování již hotových částí systému.
Aktivní kooperací může zákazník
upřesňovat své požadavky tak, aby finální produkt co nejvíce vyhovoval potřebám a představám.

Hlavním společným cílem je návratnost a efektivita investic.

Jak probíhá zahájení spolupráce

  • Schůzka: řekneme si podstatné informace, cíle projektu a očekávání
  • Informace:  existuje-li kód, projdeme si jej, ať můžeme navázat nebo dát doporučení
  • Dohoda o mlčenlivosti (NDA): pro případ citlivých informací, podepíšeme dohodu o mlčenlivosti (nahlédněte)
  • Rámcová smlouva: spolupracujeme na základě podepsané Rámcové smlouvy (nahlédněte)
  • Dokumenty: pro hlubší pochopení nám pomůže vaše dokumenty, grafické návrhy a další specifikace projektu
  • Cenová nabídka: sestavíme cenovou nabídku s odhadem hodin a harmonogramem
  • Forma spolupráce: nastavíme si, jak budeme spolupracovat (SLA - Service Level Agreement)
  • Objednávka: pokud souhlasíte s cenovou nabídkou, podepíšeme objednávku a práce mohou začít
  • Zahájení analýzy a vývoje 
Zahájit spolupráci

Proces vývoje na míru

Při realizaci zakázkového vývoje postupujeme v následujících krocích

  • Analýza systému Kritická část tvorby, kdy dochází k identifikaci a dokumentaci specifických požadavků zákazníka na systém.
    Vyžaduje se aktivní kooperace 
    analytika a zákazníka.
  • Návrh systému Zpracování architektury, kdy se pomocí standardních metodik a nástrojů UML či CASE navrhne logický a fyzický model. Určí se používané systémy, uživatelská rozhraní, bezpečnostní zabezpečení.
  • Vývoj softwaru Vznik programových, databázových, komunikačních a jiných sotwarových častí. Tvorba algoritmů a designu programu.
  • Testování Podle schválených standardů projektu se vykonává interní testování modulů, systémové testování a celkové prověření funkcionality.
  • Implementace a Integrace Uvedení do pilotního provozu a instalace do produkčního prostředí. Zákazník provádí akceptační testování a v případě bezchybnosti následuje nasazení do ostrého provozu.
  • Záruční a pozáruční servisMožnost domluvit dlouhodobou údržbu, upgrade, update, Hot-line podporu, proškolování nových pracovníků.

5 důvodů proč 1. Web IT

  • S klienty nacházíme efektivní a ekonomické řešení.
  • Jsme s klienty neustále v kontaktu.
  • Provádíme pravidelné kontroly kvality naší práce. 
  • Kontinuálně zlepšujeme své znalosti a sledujeme nejnovější IT trendy.
  • Pečlivě si vybíráme kolegy do týmu.

Nezávazně poptat

Používáme cookies pro zajištění pohodlného používání našich webových stránek. Více informací